Alla inlägg under juli 2014

Av Agnes - 20 juli 2014 15:19

Heej! Jag har nyss ridit?
Nu ska vi åka och bada sen drar jag till norrfällsviken och blir borta en vecka så jag kan inte uppdatera något...

Baay?

Av Agnes - 19 juli 2014 09:36

I går sjung jag på café himlagott och idag ska jag : Gå på picknick med Ludde,cykla och spela sso? om det blir varmt ska vi bada:) kommer bli en bra dag?

Baay!

Av Agnes - 16 juli 2014 23:21

Har varit jätte oaktiv men jag har spelat sso badat och ridit dom senaste dagarna. Inte orkar blogga alls :( lovar att jag ska blogga mer nu <3 ;) såg att folk fortfarande läste min blogg så jag tänkte " jag måste ta tag i det här! " så lita på mig;)

Baay?

Mini event på sso här nedan för?

Av Agnes - 6 juli 2014 09:19

Hej hej :) jag ska snart rida!! Så kul?? Sen ska jag till Birsta och byta ett skal som jag tog fel på..
Men hoppas ni har det bra :)

Baay

Av Agnes - 3 juli 2014 11:51

Heej c: Nu sitter jag i soffan och lyssnar på åskan ..men om det blir finare ska vi kanske åka och bada eller åka till Birsta ;)
I bilen är man iallafall säker ;)
Det har åskat i 3 dagar nu! :(
Men det blir väll bättre c:
Jag ska rida kl.17.00 idag och då får det inte åska!!
Då är jag väll död :c
Men nu har jag inget mer att skriva..

Baay??

Av Agnes - 2 juli 2014 20:56

Nu så är det typ slut på dagen xD
Men idag så har jag varit i Birsta, spelat sso, ritat, rensat garderoben och nu sitter jag och ritar igen c:
Ska visa mina fina häst bilder #not

Baay cx

Av Agnes - 2 juli 2014 09:08

Det kom tyvärr inga bilder igår.. det åskade igår såå jag höll på att döööö  

Men jag läntar tills imorn för då ska jag rida   

Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt...

jag har ju typ vaknat nyss  

Så jag ska väll äta frukost snart.


Idag lovar jag att det kommer bilder!!

Och på sso är det onsdags uppdatering idag!! Tobbe larsson ska bli avatar idag  

såå kuul!

Men det blir mer inlägg idag så ni vet c:


Baay  

Av Agnes - 1 juli 2014 14:06

Hej idag så har jag inte gjort så mycket.. Har passat min lilla syster :)
Jag har också spelat sso ??
Jag ska ha klubb event på de kl.16.00 c; men nu ska jag äta lunch och ikväll kanske jag ska rida?? så det kommer väl fler bilder sen :)
Baay c;

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards