Alla inlägg under februari 2014

Av Agnes - 15 februari 2014 17:56

Hej! srry för att jag nt blogga igår på kvällen men det gick

 

inte... men också glömde jag att det var alla hjärtans dag! Men

 

det var en bra dag iaf,för att min farmor och farfar hämtade

 

mig och sedan åt vi tårta och små hjärtan:))))) yummi!   men

 

jag hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag igår iaf! så hejdå!  

Av Agnes - 14 februari 2014 07:41

Hej,nu sitter jag som vanligt och väntar på bussen.... men 

 

ikväll ska jag antagligen sova hos farmor o farfar (och ludde) 

 

Men jag kanske måste åka till tandläkaren idag pga min 

 

tandställning eller min tand för den sitter inte så bra.... Men 

 

jag längtar tills på måndag men ändå inte. Jag vill ju såklart 

 

rida men vi har ingen skjuts. så om det är nån vi KÄNNER 

 

som kan skjutsa så  kommentera gärna:) 

 

HEJDÅ!!  

Av Agnes - 13 februari 2014 18:43

Hej! Nu ska jag ha en teori lektion med er;) Vi kan 

 

börja med att prata om hästens humör. öronen framåt =glad och lite busig. vrider öronen fram o

 

tillbaks = lyssnar vad som händer runt omkring.

 

Öronen bakåt=Lyssnar  också.

 

Viftar på svansen= Glad eller viftar bort flugor o 

 

kryp.

 

Hästen stannar o vill inte gå framåt = Lyssnar eller

 

misstänksam.

 

Det var er första teori lektion:) hoppas ni vill ha fler !   Hejdå   Så här gick det efter nåra teori lektioner för mig:  

 

Hej

Av Agnes - 13 februari 2014 18:17

Hej,nu har jag nästan precis kommit hem från tandläkarn   min läpp är bedövad... Jag har

 

dragit ut en tand och det gjorde jätte ont av

 

"sprutan". men det gick bra och nu har jag fått

 

tandställning. Men jag har även haft

 

friluftsdag idag och jag åkte L Ä N G D S K I D

 

O R! blä Blä BLÄ! men vi fick iaf mata

 

ankorna:) Men efter skolan hängde jag med emma

 

hem och vi kollade på en film,sedan kom pappa o

 

hämta mig och vi åkte till tandläkarn. Men

 

eftersom jag gillar hästar så mycket så efter

 

det här inlägget tänkte jag ha en teori lektion

 

med er om ni inte redan kan saker om hästar...

 

men jag hoppas ni kommer gilla den lilla lektionen så bye  

Av Agnes - 12 februari 2014 07:26

Hej!nu sitter jag och väntar att gå upp till bussen....vi ska ha

 

SKIDOR idag!!!:( Jag årkar inte,och imorn har jag också

 

skidor för att det är frilufts dag och efter skolan imorn ska

 

jag dra ut en tand!!:(((( jag kmr döö! men nu ska jag gå så

 

hejdå  

Av Agnes - 11 februari 2014 07:16

Hej! Nu har jag precis klivit upp och ätit frukost. Men jag har en riktig förkylning påväg tro ja   Väldigt ont i halsen,snorit ,hota och nysningar   Men idag ska jag åka buss till skolan om

 

den stannar... och i slutet av dagen ska vi ha dans på skolan

 

och efter skolan ska jag och min BFF Mary åka till kören för att

 

träna tills på söndag (Gudstjänst) Jag ska sjunga ett ganska långt solo  Men iaf så ska jag sluta nu för jag vill hinna titta på program,hejdå ses sen  

Av Agnes - 10 februari 2014 19:21

Hej,idag har jag varit i skolan och vi hade gympa:( Vi hade skidor....åh vad jag hatar skidor!!!!!!   Det är sååå himla jobbigt att haka fast stavarna och trycka sig framåt!!   Sedan hade vi so,sedan åkte jag och emma till ridskolan...hennes mormor skjutsade oss   Jag fick Golden! han var bäst   Vi skulle galoppera  det var super kul! här är en bild på två söta hästar,jag ääällskkar hästar som ni kanske vet    

Av Agnes - 10 februari 2014 19:14

  Hej,nu här så är min busiga lillasyster Vendela:) Hon följer med nästan överallt vart vi än åker:) men i inlägget efter detta kommer det stå om min dag  Så kolla på det!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards